Qmusic bevestigt als tweede grootste zender in Vlaanderen

Qmusic bevestigt als tweede grootste zender in Vlaanderen en gaat van 11,5% naar 11,8% marktaandeel bij het brede publiek (12+). Qmusic bereikt de meeste Vlamingen tussen 18 en 54 jaar: 577.000 elke dag. Op de zenderdoelgroep 18- tot 44-jarigen haalt Qmusic 18,5% marktaandeel. Joe haalt bij het brede publiek (12+) 8,5% marktaandeel en 13,7% marktaandeel bij de zenderdoelgroep 35-54 jarigen. ​ 

Dit alles blijkt uit de nieuwe CIM-luistercijfers van de periode 1 maart tot en met 30 juni 2019, die vandaag, woensdag 21 augustus, bekendgemaakt zijn.

An Caers, directeur radio“We zijn blij om te zien dat Qmusic en Joe op koers zitten. Qmusic heeft online recordcijfers neergezet in juni met onze Foute Maand, dus we bereiken meer dan ooit onze luisteraars via alle kanalen. Joe blijft het goed doen bij de frisse veertiger, die duidelijk zijn radiozender heeft gevonden.”

Qmusic heeft sinds deze week een nieuwe ochtendshow: Inge De Vogelaere maakt voortaan mee de luisteraars wakker met Sam De Bruyn en Wim Oosterlinck. Sam en Wim testen Inge vanaf volgende maandag 26 augustus of ze wel écht klaar is voor de ochtendshow in ‘Operatie Ochtendshow’. Joe kijkt uit naar de Top 2000, dé lijst van de luisteraars die vanaf 23 september te horen is. Wordt Queen met Bohemian Rhapsody voor het derde jaar op rij op nummer 1 gestemd?

Niet voor publicatie:
Foto's uit het persbericht kan je downloaden via    https://communicatieradio.dpgmedia.be/. ​
Uitgebreid fotomateriaal vind je op https://persweb.be/.

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Qmusic JOE Willy

Voor journalisten en fotoredacties

Alle teksten, fotomateriaal, grafisch materiaal, logo’s, merken en audiovisueel materiaal zijn eigendom van DPG Media. Het gebruik is niet toegestaan zonder voorafgaandelijke toestemming van DPG Media, ofwel via e-mail ofwel voor fotomateriaal via het ontvangen van een login op https://foto.dpgmedia.be/. Het gebruiken van een login houdt in dat je instemt met de gebruiksvoorwaarden en geldende rechten. 

Klik hier voor de uitgebreide fotodatabank

Klik hier voor de newsroom van DPG Media

Klik hier voor de newsroom van VTM

Voor kijkers en surfers 

Geen persgerelateerde vragen? Contacteer de customer service van DPG Media via info@dpgmedia.be

Neem contact op met

pers@dpgmedia.be